www.talshachar.blogspot.com

Wednesday, February 9, 2011

राजु लामा को सुमुधुर गीतहरु डाउनलोड गर्नुहोस्

राजु लामा को सुमुधुर गीतहरु डाउनलोड गर्नुहोस्


गीत डाउनलोड गर्न Right Click गरेर Save Target As गर्नुहोला
आयौ है हामी नौ डाँडा पारी
अल्लारे माया लाउदिन चट्टै
बादल पारीको देश बाट
बादलुमा लुकी बस्ने
बैँश छदाँ धेरै सँग
भग्नाबशेस दियो नजल्ने
भाईटिकामा भेट्न आउँला
भनेर हुने भए
भावनामा बहकिने यो मन
फुर्सतमा
गाजलु टिका लाइदेउ तिमी
गाँउकी कान्छी साह्रै नै राम्री
हे देउता जुराइदेउ एउटा
जाँउ कान्छी चितवन
कही हासो कही आँसु
कल कल गर्ने कोकिलिले
कती छन यो मुटुमा घाऊ
के हेर्छौ लुकी लुकी
खोले खाए पनि
लाको माया लाइन नभन
लेकमा गुराँस फुल्यो
लुकाउन खोज्छु तिमीलाई परेली भित्र
म जाउ कि बसुं
आँखाको भाकाले
भरोशा छैन जीवनको
हल्ला चलेछ
कसम छ मेरो सधैं सधैं नै
म माया लाउदिन
म ताक्छु रुखको मुढो
मायालु तिमीदेखी म धेरै टाढा
मेरो जीवन रक एण्ड रोल हो
मेरो नेपाल
मिर्मिरेमा निस्किदा म
नतानु त तानु लाग्ने
ओए ना ना ओए नाना
पर्खाइमा भिज्यो सिरानी
रुमाल गोजिमा
साचै भन्थे बुढा पाका
सक्दिन अब तिमी सँग मायाको डोरी गास्न
सम्झना मिठो सम्झना
सर सर अलि वर
शायद तिम्रो बाटोमा
तिमीलाई देखेर हिमाल हासेको
तिमीलाई देखेर हिमाल हासेको ( ट्र्याक )
तिम्रो त्यो आँखैले
तिमीलाई म भुल्न सक्दिन
टुँग्नाको धुनैमा
त्यो तल चिसो चिसो पधेँरिमा
उभो उभो खासा
यो आँखैमा राजै यो दिलैमा
यो आँखैमा राजै यो दिलैमा
मोटरमा चढ्दै सरर
यहाँ पिर बिसाउन गार्हो छहरु डाउनलोड गर्नुहोस्

No comments:

Post a Comment

Nepalikavita


मेरो यात्राका लक्ष्य चुमेर तिमीले
ढुकढुकीको अविरल पदचाप भरिदिएपछि
मायाको सगरमाथामा
प्रेमको झण्डा रोप्न यी पाइला उठेकाछन्