www.talshachar.blogspot.com

Tuesday, February 8, 2011

अन्जु पन्तका गीतहरु डाउनलोड गर्नुहोस्





अन्जु पन्तका गीतहरु डाउनलोड गर्नुहोस्

( गीत डाउनलोड गर्न Internet Explorer मा भए सम्बन्धित गीतमा राईट क्लिक गरेर Save
Target As र Firefox मा भए Save Link As गरेर Location दिएर save गर्नुहोला )
बाटो हिंड्ने बटुवाको
चाहिदैन तिम्रो माया
दिल यो मेरो दिल
दुरी जती बढे पनि
गयो गयो मन
हास्नलाई ओठ खोले
जिन्दगी यो
मलाई धेरै धेरै माया गर्ने
माया गरी तिमीले मलाई सानी भन्दा
अधेरी जस्तै जुन बिनाको
छैन मन कहिले नि
कहाँ थियौ तिमी रँगमन्च उठेपछि आयौ
मैले हार्दा तिमी जित्छौ भने
बैशको बेला शिरिषको फुल
बनमा फुल्यो फूलै फूल
बसन्तनै बस्न खोज्छ
गोली सिसाको
कर्कलो गाभा
म प्यार बेचि दिन्छु
हरियो चुरा हात भरी
जिन्दगी यो
म तिमी बिना मरीहाल्छु
मायाले भन्दिराखन
मेरो मनको ढुकढुकिमा
मुसु मुसु हासीदेउ सानी
नचिनेको एउटा मान्छे
फूल जस्तै पवित्र
सताउछ तिम्रो यादले
तिमीले पराइ ठाने पछि
तिम्रो माया सागरको
तिर्खा लाग्यो पानी खाए
मन सँग नि कुरा गरे
मायामा ढोका पाए
नचिनेको एउटा मान्छे
म टुक्रा टुक्रा भई
मर्नु न बाच्नु भयो
नबिर्सें तिमीलाई
रेली खोला बगर
साउने खोला उर्लेर
उकालीमा पनि हजुर
ॐ घ्रिनी सुर्य
सागर सारी चोखो माया
रेली खोला बगर
मायामा धोका पाए

No comments:

Post a Comment

Nepalikavita


मेरो यात्राका लक्ष्य चुमेर तिमीले
ढुकढुकीको अविरल पदचाप भरिदिएपछि
मायाको सगरमाथामा
प्रेमको झण्डा रोप्न यी पाइला उठेकाछन्